четверг, 17 июня 2010 г.

u

1. პროექტის სახელი: მინი – ტყე სასკოლო ტერიტორიაზე.


2. პროექტის მოკლე აღწერა: განვავითაროთ მოსწავლეებში ეკოლოგიური აზროვნების განვითარება და ბუნებისადმი დამოკიდებულების ჩამოყალიბება. მცენარეებზე ზრუნვის უნარ – ჩვევების გამომუშავება.


3. პროექტის სრული აღწერა:

* ნახაზის შედგენა მინი–ტყის გაშენებისათვის;

* წიწვოვანი და ფოთლოვანი მცენარეების შესახებ მასალის მოძიება;

* სანერგე მეურნეობაში საჭირო მცენარეების შერჩევა;

* ნიადაგის მომზადება;

* სკოლის საზოგადოებისათვის,, სხვადასხვაგვარი ტყე " კვლევის შედეგების გაცნობა;

* ტყის იმიტაციის შექმნა.

4. მონაწილეთა ასაკი: III კლასის მოსწავლეები.



5. ვადები: 1 თვე



6. პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში:

1) საკლასო საუბარი ,, რა არის ტყე " ? ;
2) წყვილებში მუშაობა – ასოციაციური რუკის შექმნა ,, ტყის მნიშვნელობა ";
3) პრაქტიკული მუშაობა ჯგუფებში – ,, სხვადასხვაგვარი ტყე ; "
I - ჯგუფი ,, გააშენონ " წიწვიანი ტყე ;

II - ჯგუფი – შერეული ტყე;

III - ჯგუფი –ფოთლოვანი ტყე;

IV - კუნძები და მორები. ( გაჩეხილი ტყე ) .

4) პრეზენტაცია – ჯგუფები წარმოადგენენ თავიანთ ნამუშევარს, აღწერს აღწერენ ოთხივე ტყეს.

7. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები რაც შეიძლება შეიქმნას: * ბუნებისადმი სიყვარულის გამომუშავება და ცოდნის გაღრმავება ეკოლოგიის პრობლემის დაძლევის მიზნით; * შრომითი უნარ – ჩვევების გამომუშავება; * ქალაქის კლიმატის შესწავლა.


8. სარგებელი სხვებისათვის: * სკოლის ეზოს განაშენიანება წიწვოვანი და ფოთლოვანი მცენარეებით. * პრეზენტაცია – სასკოლო საზოგადოებისა და მიმდებარე ტერიტორიაზემზხოვრებთათვის.


9. სამუშაო ენა: ქართული ენა.

10. კავშირი ეროვნულ გეგმასთან:

* ბუნ. III – 1 მოსწავლე განარჩევს სიცოცხლის ძირითად გამოვლინებებს; * ბუნ. III - 2 მოსწავლე განმარტავს გარემოს მნიშვნელობას ცოცხალი ორგანიზმებისათვის;
* ბუნ. III - 10 მოსწავლე იკვლევს მცენარეების მრავალფეროვნებას;

* ბუნ. III - 12 მოსწავლე განარჩევს სიცოცხლის ძირითად გამოვლინებებს.



11. პროექტის ფასილიტატორი: ქ. რუსთავი. IV საჯარო სკოლა. დაწყებითი კლასების მასწავლებელი მედეა ციქურიშვილი.

12. ფასილიტატორის ელექტრონული ფოსტა: medea.ciqurisvili@gmail.com

13. პროექტის ვებ – გვერდი: www.medea-ciqurisvili.blogspot.com

Комментариев нет:

Отправить комментарий